みんなさん、こんにちは!


こんしゅのどようびRAと友達(ともだち)といっしょにフットボールをみました。とてもたのしかったとおもしろかったです。たいてい、フットボールゲームをあまりみませんでした

よく、ごご おんがく をききます。わたしも あさ、りょうのへやでたくさんしゅくだい をしました。くじにえいごのしゅくだい をしました。でも、えいごすきじゃないです。これから、じゅうじはんごろ、りょうのへやですうがくをべんきょうしました。すうがくがだいすきです。つぎ、たいていじゅういちじにサイントマリズのダイニングホオルでおひるごはん をたべました。ワータメロンとサンドーウィチをたべましたが、たいていたべものはあまりおいしかったです。そして、シャワをあびます。つぎに、くじごろねます。

じゃ、まった!
Translation:

This weekend on Saturday, I watched the football game with my RA and friends. It was very fun and interesting! I usually do not watch football. I often listen to music in the evenings. I also do lots of homework in the mornings. At 9 o'clock, I do my English homework. But, I do not like English. After that, at about 10:30, I do math homework in my dorm room. I love math! Next, I usually eat lunch in Saint Marys' dining hall at 11 o'clock. I eat watermelon and a sandwich, but the food is usually not good. 

Comments

  1. こんばんは!
    わたしもりょうのへやでたくさんしゅくだい をします。でも、あさぜんぜんしゅくだい をしませんです。

    ReplyDelete
  2. そですか。わたしも フットボールを みました! でも、いつも まいしゅまつ フットボールを みます。こんしゅまつ フットボールに いきますか?

    ReplyDelete
  3. トトロはかわいいです!

    ReplyDelete
  4. こんばんは!すうがくはすきですか。あたまはいいですね!

    I don't know why I can't reply to you in my last weekend's blog, so I put it here :)
    いいえ、こんしゅうのフットボールゲームをみません。Studioのしゅくだいをします。Anyway, the Irish win!

    ReplyDelete
  5. こんばんは!わたしはグオです。わたしもおんがくがだいすきですね。どんなおんがくがいちばんすきですか?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

はるやすみ!

Self Introduction and First Post